Rząd Wielkiej Brytanii dokonał przeglądu warunków programu wsparcia dla przedsiębiorców i ogłosił, że program Coronavirus Job Retention Scheme pozostanie na obecnym poziomie 80% wynagrodzenia za godziny nieprzepracowane. Furlough zostaje przedłużony do końca kwietnia 2021 r., jednak wiąże się z comiesięczną koniecznością składania wniosków o dotację.
Co musisz wiedzieć o zmianach w Job Retention Scheme?
- Jeśli nie złożyłeś wniosku za listopad, sprawdź, czy masz uzasadniony powód, by wniosek został rozpatrzony. Możesz skontaktować się ze swoim księgowym, by pomógł Ci zawnioskować po terminie.
- Sprawdź, czy nie popełniłeś żadnych błędów w swoich listopadowych wnioskach, weryfikując je z kryteriami kwalifikacyjnymi i obliczając, o ile możesz się ubiegać.
- Wniosek za grudzień złóż nie później niż 14 stycznia. Wniosek za grudzień 2020 roku można składać jeszcze w grudniu.
- Zachowaj pełną dokumentację, potwierdzającą kwotę dotacji, o którą się ubiegasz, na wypadek, gdyby HMRC musiał je sprawdzić.
Terminy składania wniosków Coronavirus Job Retention Scheme
- 14 stycznia 2021 r. – ostateczny termin składania wniosków za grudzień 2020 r.
- 15 lutego 2021 r. – ostateczny termin składania wniosków za styczeń 2021 r.
- 15 marca 2021 r. – ostateczny termin składania wniosków za luty 2021 r.
- 14 kwietnia 2021 – ostateczny termin składania wniosków za marzec 2021 r.
- 14 maja 2021 r. – ostateczny termin składania wniosków za kwiecień 2021 r.
Informacje aktualne na dzień: 22.12.2020 r. W razie pytań – prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Admiral Tax mailowo: bok@admiral.tax lub telefonicznie: +48 12 44 66 333