Ostatnia aktualizacja 16 grudnia, 2022 o 11:10 am.
Najszybszym i najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do szerokiego grona klientów spoza Polski, jest rozpoczęcie sprzedaży na popularnych za granicą platformach: Amazon, eBay i Etsy.
Prowadząc sprzedaż we własnym sklepie internetowym, masz duże szanse na dotarcie do zagranicznych klientów. Zwłaszcza jeśli zrealizujesz cały proces w przemyślany sposób i dobrze zaplanujesz każdy krok. Musisz wiedzieć jednak, że bez względu na to, jak bardzo się postarasz i jak duży budżet przeznaczysz na realizację swojego celu, zdobycie zaufania zagranicznych konsumentów może potrwać stosunkowo długo. Dlaczego? Pokonanie rywali, którzy od lat działają na lokalnych rynkach, będzie wymagać kompleksowej znajomości zagranicznych realiów, naprawdę dobrej strategii i… sporych nakładów finansowych.
Jeśli zainwestujesz w skuteczne narzędzia służące promocji biznesów e-commerce: działania SEO i SEM czy reklamy AdWords, ich efekty dostrzeżesz dopiero za jakiś czas. Dzięki popularnym za granicą platformom Twoje produkty trafią do potencjalnych odbiorców szybko, precyzyjnie odpowiadając na ich aktualne potrzeby. Będziesz mógł także generować zyski bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów. Sprzedaż na platformach sprzedażowych to świetny sposób na budowanie i wzmacnianie marki wśród zagranicznych klientów.
W kolejnych rozdziałach przyjrzymy się nieco bliżej każdej z platform. Podpowiemy także jak skutecznie sprzedawać na każdej z nich.
Jak bardzo przydatny był ten artykuł?
Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Na razie brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.
Chętnie odpowiem na pytania. Mój mail to: [email protected]
AT UK Consulting Limited company registered in England no. 10758769, 124-128 City Road London, EC1V 2NX
Copyright 2024 by AT UK Consulting Limited. All Right Reserved.