Site icon Admiral Tax

Jak prowadzić ewidencję przychodów i kosztów dla firmy zarejestrowanej w Wielkiej Brytanii?

Wysokie budynki

Ewidencja przychodów i kosztów to obowiązkowy element prowadzenia spółki Limited w Wielkiej Brytanii. Wielu Polaków chcąc zaoszczędzić na podatkach i składkach na ubezpieczenia rejestruje firmy w Anglii. Trzeba jednak pamiętać, że formalności związane z rejestracją spółki LTD na Wyspach nie kończą się na jej rejestracji. Regularne rozliczenie to obowiązek każdego przedsiębiorcy. Sprawdź, jak prowadzić ewidencję przychodów i rozchodów dla spółki Limited.

W jaki sposób prowadzić ewidencję księgową w spółce Limited?

Kto jest odpowiedzialny za prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej?

Dopilnowanie prawidłowości rozliczeń danej spółki Limited należy do obowiązków dyrektorów oraz sekretarza spółki. W przypadku jakichkolwiek błędów to oni zostaną pociągnięci do odpowiedzialności. Trzeba mieć na uwadze, że w razie ewentualnej kontroli, organ podatkowy skrupulatnie zweryfikuje prawidłowość rozliczeń.

Na co zwrócić uwagę prowadząc firmę w Anglii?

Jak wystawić fakturę ze spółki LTD?

Poza ewidencją przychodów i kosztów spółka Limited powinna prowadzić także ewidencję aktywów i zobowiązań, a przy działalności handlowej ewidencję magazynową.

Dokumentację księgową spółki LTD należy przechowywać w głównej siedzibie spółki lub w innym adekwatnym miejscu np. w siedzibie biura rachunkowego odpowiadającego za prowadzenie rozliczenia firmy. W razie, gdy dyrektorzy zdecydują o przechowywaniu dokumentacji poza główną siedzibą firmy, należy dokonać odpowiedniego zgłoszenia w Companies House.

>> POBIERZ WZÓR BRYTYJSKIEJ FAKTURY <<

Księgowość dla firm zarejestrowanych na terenie Wielkiej Brytanii

Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów wydaje Ci się skomplikowane i wolisz poświęcić swój czas na rozwój biznesu? Przekaż rozliczenie spółki Limited biuru rachunkowemu, które dopełni za Ciebie wszelkich formalności.

Udostępnij:
Exit mobile version