Ostatnia aktualizacja 21 listopada, 2022 o 10:22 am.
Ewidencja przychodów i kosztów to obowiązkowy element prowadzenia spółki Limited w Wielkiej Brytanii. Wielu Polaków chcąc zaoszczędzić na podatkach i składkach na ubezpieczenia rejestruje firmy w Anglii. Trzeba jednak pamiętać, że formalności związane z rejestracją spółki LTD na Wyspach nie kończą się na jej rejestracji. Regularne rozliczenie to obowiązek każdego przedsiębiorcy. Sprawdź, jak prowadzić ewidencję przychodów i rozchodów dla spółki Limited.
Dopilnowanie prawidłowości rozliczeń danej spółki Limited należy do obowiązków dyrektorów oraz sekretarza spółki. W przypadku jakichkolwiek błędów to oni zostaną pociągnięci do odpowiedzialności. Trzeba mieć na uwadze, że w razie ewentualnej kontroli, organ podatkowy skrupulatnie zweryfikuje prawidłowość rozliczeń.
Poza ewidencją przychodów i kosztów spółka Limited powinna prowadzić także ewidencję aktywów i zobowiązań, a przy działalności handlowej ewidencję magazynową.
Dokumentację księgową spółki LTD należy przechowywać w głównej siedzibie spółki lub w innym adekwatnym miejscu np. w siedzibie biura rachunkowego odpowiadającego za prowadzenie rozliczenia firmy. W razie, gdy dyrektorzy zdecydują o przechowywaniu dokumentacji poza główną siedzibą firmy, należy dokonać odpowiedniego zgłoszenia w Companies House.
>> POBIERZ WZÓR BRYTYJSKIEJ FAKTURY <<
Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów wydaje Ci się skomplikowane i wolisz poświęcić swój czas na rozwój biznesu? Przekaż rozliczenie spółki Limited biuru rachunkowemu, które dopełni za Ciebie wszelkich formalności.
Jak bardzo przydatny był ten artykuł?
Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Na razie brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.
Chętnie odpowiem na pytania. Mój mail to: [email protected]
AT UK Consulting Limited company registered in England no. 10758769, 124-128 City Road London, EC1V 2NX
Copyright 2024 by AT UK Consulting Limited. All Right Reserved.